Thursday, July 2, 2009

**Pilihan di hati kita..**

Syahdu sungguh halwa telinga kali ini
Terasa damai mendengarnya
Terasa hiba tatkala kalimah ALLAH dilafazkan
Di adun muzik backround yg lembut

Terpana diri aku
Kalimah suci ni...
Kalimah yang dulu menjadi kebiasaan 'kami'
Tapi kini???
Ke mana??


Kalimah ini selalu aku dengar
Betapa sakitnya diri bila mendengar
Kerana baru tersedar...
Aku tak layak hidup di bumi ini
Allah..Allah...Ya Allah....

Macam mana lagi aku nk menjerit...
Macam mana lagi aku nak bagi tahu semua..

Aku terlalu kesepian sekarang
Aku keseorangan di sini...
Aku kehilangan 'seseorang'
yang amat aku percaya....

Ya Allah,
Ampunkan aku...
Moga kalimah itu
Mampu merawat 'sakit' ati
yang aku alami ini...

Maafkan aku bila aku di luar
garisan kesabaran...
Maafkan aku bila aku di luar
garisan rasional..
Maafkan aku bila aku di luar
garisan kemaafan...

Allah....Allah..Ya Allah...
Bantulah shakinah sukardhi ini...




No comments:

Post a Comment

Jom berkongsi